Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів згідно Закону «Про захист прав споживачів». Кондитерські інгредієнти (харчові продукти) належної якості не підлягають поверненню та обміну, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 року. Процедура повернення товару Належної якості*: - зверніться на номер +38 (097) 353-16-78 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 3 робочих днів. Обміну та поверненню товари не підлягають наступні категорії товарів: кондитерські інгредієнти, що мають обмежений термін придатності, швидко псуються або потребують спеціальних умов зберігання. Процедура повернення товару Неналежної якості**: - на номер +38 (097) 353-16-78 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; - після отримання товару протягом 3-5 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар. Ви маєте право на повернення або обмін товару неналежної якості протягом 14-ти днів з моменту покупки. Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за рахунок продавця. *Товар належної якості це: - товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем; - товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; - збережені всі ярлики і заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. **Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації. Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець. Важливо! Обов’язково перевіряйте товар при отриманні у відділенні «Нової Пошти» або від кур’єра. Якщо упаковка була пошкоджена при транспортуванні – необхідно скласти акт-претензію на місці.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.